Bluetooth Marketing case: de nieuwe SEAT ibiza SC

Geplaatst op: september 24, 2008 door forze in Algemeen, Bluetooth, Marketing
Tags:, , , ,

Dit jaar is het jaar van de nieuwe SEAT Ibiza, aldus SEAT. Mede daarom is er veel aandacht uitgegaan naar de promotie van deze nieuwe Ibiza. Tijdens de presentatie van de SEAT ibiza SC aan het voltallige personeel van Pon’s automobielhandel is er gebruik gemaakt van de Bluetooth marketing techniek.

bluetooth campagne seat

Omdat de nieuwe SEAT ibiza een zeer aantrekkelijke leaseprijs heeft werden bezoekers van de presentatie gevraagd om hun Bluetooth in te schakelen. Kort daarna ontvingen de bezoekers een verrasend lease bericht inclusief verschillende afbeeldingen van de nieuwe SEAT ibiza SC op hun telefoon.

In totaal heeft 60% van de bezoekers besloten bluetooth in te schakelen en het bericht te downloaden.
meer informatie over deze producten: http://www.bluesixty.nl/BluetoothMarketingProducten.php

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s