Bluetooth Marketing case: Dance Valley map op je mobiel

Geplaatst op: september 24, 2008 door forze in Algemeen, Bluetooth, Marketing
Tags:, , , , ,

Bezoekers van DanceValley 2008 kregen de mogelijkheid op een unieke manier aan de time table te komen! In samenwerking met Heineken heeft Nulaz een mobiele applicatie ontwikkeld waarmee het mogelijk is met de mobiele telefoon het dancevalley terrein te verkennen. Elke area in de mobiele kaart beschikt over een time table waarop zelf een alarm geactiveerd kan worden.

bluetooth campagne dance valley

De applicatie was middels SMS en Bluetooth te downloaden. Bij de ingang en de Heineken stand waren verschillende zenders geplaatst welke non-stop de mobiele map verstuurden.

In totaal zijn er die dag ruim 7.000 mobiele dancevalley kaarten verstuurd.
voor meer informatie gaat u naar: http://www.bluesixty.nl

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s